2015. szeptember 14., hétfő

Tudatos konyha - könyv, Írta: Kása Tamás - Radha vallabha das

Sziasztok! Hare Krisna!

Azt hiszem itt az ideje, hogy írjak egy újabb bejegyzést, hogy tudjam tartani az évenként 1 bejegyzés átlagomat :)

Először is el kell nektek mondanom, hogy annyira kedves és lelkesítő leveleket kaptam a most születendő könyvvel kapcsolatban, hogy mindenképpen szeretném veletek tudatni, hogy elkészült a KÖNYV!

Nézd meg Te is:






A címe "Tudatos konyha".
Mit jelent ez? Ez azt jelenti, hogy tudatosság a konyhában, vagy konyhai tudatosság. Szóval, valami olyasmi, hogy miért kell gondolkodnunk, terveznünk és figyelnünk a körülöttünk lévő térre, (konyhára, spájzra), személyekre (akiknek főzünk), és saját magunkra, hogy a lehető legnagyobb boldogságot tudjuk megtapasztalni a konyhai tevékenységünk során, és persze a végén. (és most nem a mosogatásra gondolok, hanem az evésre).

Nekem nagyon tetszik a könyv. Humoros, könnyed, laza stílusban írtam, hogy minden oldala mosolyt csalogasson az arcunkra (igen, az enyémre is) és ugyanakkor hasznos is, praktikus is legyen. Valami olyasmit szerettem volna alkotni, ami a konyhai élet örök törvényeit, íratlan szabályait, és időtlen bölcsességeit tartalmazza. Nem számít, hogy mekkora házban laksz, hogy milyen csillogó-villogó konyhád van, hogy mennyi konyhapénzből gazdálkodsz havonta. Sőt, még inkább arról szól, hogy ha van is pénzügyi tehetséged, akkor is legyél mértéktartó, fontold meg minden forintodat. Egy régi bölcsesség szerint (amit a könyvben is leírtam) a jó háziasszony úgy költi a pénzt, mintha az lenne az utolsó. Ezt hívom én tudatosságnak.

Ha érdekelne Téged is a kis írásom, akkor küldhetsz nekem egy mail-t (gyomornegyed@gmail.com) és én el tudom neked küldeni kedvezményesen a könyvet. Vagy akár E-book farmában is, ha az neked szimpatikusabb. Hivatalosan is megvásárolhatod (számlával) itt:

http://publioboox.com/hu_HU/tudatos-konyha

(nyomtatott és E-book formában egyaránt)

Ha nálam vásárolsz, akkor nem tudok számlát adni, viszont cserébe adok neked kedvezményt.

Várom a Te megtisztelő jelentkezésedet is!

Üdv, Tamás - Radha vallabha das

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése